rockbruttaan.blogg.se

2013-06-23
21:11:00

Stand up for rock 'n' roll & metal!
Tjenis penis! 
Emily heter jag, startade denna blogg för jag har väldigt stort intresse av hårdrockens & metalens värld! 
Är så sjukt jävla dålig på att skriva om mig själv, så vill ni vet något så får ni gärna komentera!
 
Varför just hårdrock & metal? 
Jo, sedan jag var liten flicka så blev jag uppväxt med AC/DC. Så dom sitter hårt inristade i mitt hjärta, och när jag blev äldre så upptäckte man fler och fler awesome band. Så efter AC/DC så har vi Metallica. Sen rullar de bara på..
 
Def Leppard 
Kiss 
Deep purple 
Airbourne 
Iron Maiden 
Ozzy Osbourne
 
You name it..så i denna blogg kommer jag länka massa sköna låtar, lägga ut grejer jag kanske köper och massa annat crap! Det var det hela jag kan skriva just nu, följ mig gärna ;D Stay awesome! \,,/o.O\,,/ 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: