rockbruttaan.blogg.se

2013-08-10
22:46:00

Emily som tonåring
Tänkte berätta lite hur jag var som ungdom och vilken sorts musik jag lyssnade på, kul va? :) 

Well, när jag gick på högstadiet så hade jag min rebelliska period. Allt skulle vara svart och överdrivet. Jag gick runt i korridorerna med svart smink ner på kinderna, svarta kläder och någon gång hade jag nog till och med fejk piercingar! How awkward is that? haha

Mitt humör och beteende fick jag höra att jag inte gick att resonera med, typ som att jag bodde i min egna lilla värld. Det har ju ändrats nu, men man har absolut något litet kvar fast på ett mer vuxet sätt. 

Och nu..musiken! 
Jag minns att jag lyssna på My chemical romance och Panic! at the disco ganska mycket. Men jag minns mycket väl hur jag älskade Slayer. Så jag ägde en tröja med dom som jag älskade :) 


Började ju även smygröka för att verka coolare inför polarna när jag var 14, hemsk tanke när man tänker efter. Och jag och en gammal kompis till mig stack hem till henne efter skolan och försökte blanda våra egna groggar..hur sjukt är inte de? 0_o 
 
Kan bjuda på tre bilder från 2007 och 2008
 
 
Ser ni fejk piercingarna i underläppen? 

Enough said, dagens läge ser ju absolut inte ut såhär. Jag älskar fortfarande nitar, men inte överdrivet. Räcker med mitt nitbälte och min framtida skinnjacka. Jag älskar ju 80 tals rocken så jag äger en jeansjacka med ryggpatch. Inget svart smink ner på kinderna, men vanlig kajal. Svart nagellack ibland. Inget svart hår utan kommer förbli blond. 

Mitt humör och beteende är väl nästan samma fast på ett mognare sätt. Jag är jävligt envis av mig, och väldigt spydig när de gäller. Jag är inte konflikträdd. And so on.. 

Så nu vet ni lite vem jag har varit och vem jag är! :) 
Stay awesome
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: