rockbruttaan.blogg.se

2013-08-09
14:53:42

Solig dag i Skåne
Det är soligt idag! Skönt, men jag håller mig ändå inne och får lite andra saker gjorda. Ska strax rensa på mitt skrivbord och sätta in massa papper i mina pärmar. Har redan plockat undan disk så jag tror att mamma & hennes sambo kommer bli glada hihi! 

Nu till helgen ska jag försöka få min gitarr stämd också, jag tror något är fel på stämklämmorna. Jag och min polare stämde den häromdagen, sen la vi oss ifrån gitarren och när vi sen skulle bara spela på den igen så var den helt ostämd! :( 

Det är därför de inte kommer ut så många videos just nu när jag spelar. Måste fixa guran :) 
Men nu ska jag titta runder på youtube, så kikar in senare! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: