rockbruttaan.blogg.se

2013-07-30
19:13:24

Hello!
Titta, jag kikar in här igen! :D 
Tänkte kika in här o berätta lite vad som har hänt sedan jag bloggade här sist. 

Som sagt, jag bor utanför Helsingborg och mellan 25-27 juli så var de Helsingborgsfestivalen. Så jag fick äntligen se H.E.A.T med Erik Grönwall & Vonbenzo med Jay Smith! Kan ju inte bli bättre! :D 

Fick även köpt mig en ny tröja, så denna gången blev de KISS! Och en kedja till brallorna. Och sen festade vi tre dagar i rad, löve it! 

Har även köpt mig 2st plektrum, har bestämt mig för att börja spela gitarr. Ska börja med akustisk sen gå över till el :) Längtar! Måste bara byta strängar på min + lära mig hur man stämmer gitarren :) Sen jälvar ska de spelar ^^

Har kommer lite bilder: 

Erik Grönwall från H.E.A.T <3
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: